carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Tröttmössa...

Kategori: Allmänt

Min lilla son vaknade kl 02 inatt och bara skrek efter mig..Och jag vet att jag är VÄLDIGT svårväckt när jag väl somnat..Och jag tror att han skrikit bra länge eftersom Nova även hon hade vaknat och låg och ropa att Neo ville mig något..Jag går upp yr i bollen och lägger mig brevid Neo som somnar om..Jag går ned igen och det tar en stund innan jag kan komma till ro..Sen väcker den lille filuren mig strax innan halv sju...Hmm! Hoppas att man piggnar till!  Ska ju jobba ikväll 13-21.30..Innan det ska jag åka ned till stila och kolla lite och ta med mitt presentkort! :) Behöver ju lite ny make up! Och dessutom har de ju haft en ring som jag GÄRNA vill ha! Men varit för snål att köpa! :) Men nu kanske de blir av OM den finns kvar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: