carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Vad är det för en dag?

Kategori: Familjeliv

 

Joo, de är ju min födelsedag! Jag har fått sms och gratulationer via instagram..Men ingen i min egna familj har grattat mig, barnen förstår jag för dem kan ju inte hålla koll på att mamma fyller år just idag! Och dessutom sover ju tösen ännu..Karln har åkt till sthlm och blir borta över natten..Jag tror han glömt bort att jag fyller år idag :) Men de gör inget fyller ju som sagt inte jämnt. Men nästa år blir det storkalas..Håller REDAN på och klurar lite på vad man ska hitta på när man fyller tant..Rymma och åka iväg med sin familj? Ha en stor fest med massa bus? Jaja, de är ju faktiskt ett helt år kvar tills dess! Jag hinner nog klura ut vad jag orkar/hinner/har lust att hitta på..

Ja ja, STORT Grattis till mig själv! :D  I lördags fick jag en blomma och ett kuvert med bidrag till nya löparskor av mami, papi & bror..Känns bra för jag behöver verkligen nya dojjor! Så inte mitt bäcken faller helt :o Så bjöd ju förstås mamma på supergod middag! Potatisgratäng och fyllda färsbiffar! De var så sjukt gott! Fick till och med matlåda med mig. Tog bara biffar och så hade jag sallad till gott och nyttigt!

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

  • Nina säger:

    Hittade hit till slut ;-) När man går ur Fb så glöms man tydligen bort. Är det verkligen så krasst? Grattis iaf sent om sider min bästa kollega o livräddare ;-) Kram!

    Svar: Ja, de är ju så. Och det kan vara ganska så skönt att glömmas bort i vissa tillfällen ;) Klart jag räddar dig ;) Kram!
    Caroline Pränny

    2012-10-23 | 23:45:32

Kommentera inlägget här: