carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

1 April..

Kategori: Allmänt

Blev ni lurade igår?
Inte jag..Dock spenderade jag förmiddagen på jobbet. Det blev endast jag och Malin då Ninis var sjuk, stackarn! Och inte nog med det ringde kvällspersonal sig sjuk. Karin var dunderförkyld! Jag ringde in en vikarie. Så idag blev det väl grannt på morgonen. Karin sjuk, Annika vab och Nina ska jobba idag. Men som tur var kunde vikarien jobba idag med! :) Jag slutade klockan ett igår och då var det raka vägen hem och ner till svärföräldrarna på sen lunch. Det var korv med bröd, finska piroger med äggsmör till, finsk morotslåda, finsk potatislåda, brieost, oliver..
Vi satt ute i solen och de hade tänt upp en brasa för att elda upp deras ris från förra året. Hur mysigt som helst!
Sedan hade även grannen varit över och ville att vi skulle kapa träd på deras tomt för att de ville bli av dem för att kunna se sjön. Och om vi gjorde det skulle vi även få ta träden som ved (de större träden) Det tackar även vi för! :) Vi sågade, ansade av grenar och slängde på brasan. De blev en rejäl hög! Och än är det inte klart! :o
När vi kom in STANK man brasa! Hua! Så la jag mig i ett varm bad..Det var otroligt skönt!
 
Idag är det gymdag! Får med mig Annelie.. :) Ska köra med henne idag ;) *evil*
Vankas jobbkväll..
 
Nehej, dag och klä på barnen..
 
Ha en toppen dag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: