carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Känslostorm..

Kategori: Allmänt

I fredags blev vi "Kobben" tillkallade på ett bråskande möte som var i måndags morse kl 8..Det var ju inga glada nyheter direkt! Och jag som inte mått så bra de senaste veckorna sjönk lite längre ned i det svarta hålet! MIn arbetsgrupp kommer att än en gång att splittras eftersom min avdelning kommer att stängas igen då det inte finns något vårdbehov?! Det är något jag kan tycka är mycket märkligt, men det är biståndshandläggarnas fel anser jag som inte "beviljar" de äldre flytt. Idag får man inte vara för pigg utan man kommer oftast in i ett palliativt skede eller vi en demenssjukdom. De känns som tiden rullade tillbaka ca 1 år då min gamla arbetsgrupp splittrades av andra orsaker dock. De blev 3 personer kvar av 8. Nu vet vi inte hur läget är, men vi vet att vi inte kommer få foten iallfall. Och det får man vara glad för i dessa tider! Man har varit ledsen, arg, frustrerad och nedstämd...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: