carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Long time no seen..

Kategori: Allmänt

Jag har varit urusel på att uppdatera..Jag vet..
Men först har jag varit uppslukad av 3 mycket bra böcker..och sedan har jag inte haft den bästa perioden..Jag har varit i en riktig down period ett tag..Men jag hoppas på att det vänder snart..
 
Förra helgen var jag ensam med barnen..På fredagen slutade jag tidigt, hämtade barnen, hem och packa väskan för att åka hem till barnens mormor och morfar. Tidigt på lördagsmorgonen så åkte vi iväg på dagskryssning. En urmysig dag över till Åland och hem igen. Men på tal om kryssningar! Ja, vad ska man säga? KÖTTMARKNAD! Alltså även på dagskryssningar?! När jag går med mina barn i varsin hand så är det karlar som raggar???! Herreguud! Busvisslar, blinkar med ögonen, kommentarer så man hör..Vad är det för fel? Det är då bitchen i mig kommer fram..*morr*
Jaja, nog om det. Barnen fick leka loss, det var i bollhavet, på ville viking disco, limbo med ville viking m.m. De handlade sjukt mycket godis! :D
 
Vi har även varit och bowlat, vi, arbetskamrater..Tyvärr var det två som var sjuka. Men vi andra hade trevligt ändå. :) Som tur var så blev Helen och Annelie på delad första plats..Och med tur menar jag att det var lika bra att Annelie var en av de som vann då hon är en riktig tävlingsmänniska ;) Ja, ni vet hur de går och surar annars ;P Jag kom på andra plats, Malin på tredje, Karin på fjärde och Annika på femte.
 
I torsdags hade jag house of lola party här hemma. Jag bjöd 20 pers och 5 st av dem kom. 8 st hörde av sig att de inte skulle komma, de övriga då?? Det är verkligen något som irriterar mig! Snark! Jaja, ingen idé att lägga energi på det!
 
Åhh idag är det ÄNTLIGEN dags att klippa sig igen! Skönt ska det bli! Efter klippningen ska jag hem och städa ur mig bil invändigt!
 
Ha en underbar lördag i solen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: