carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Torsdagen den 25/4

Kategori: Allmänt

Igår när jag vaknade vid sju bestämde jag mig för att städa och tvätta (som vanligt). När jag blev klar tog jag barnen och åkte och handlade lite. Vi gick in på intersport och köpte nya skor till barnen.
 
Och de fick välja själva vilka de ville ha! Försökte påverka Novas val lite grann då jag helst vill att skon inte skulle vara i tyg för att tåla väta lite mer. Men lilla damen var bestämd! Nu behöver de "bara" nya gummistövlar och lite tunnare jackor.
 
Till lunch blev det sushi. :) Så gott! Efter lunchen var det dags att åka till dr för att få allergimedicin på recept! Skönt och ha det gjort! Har även haft utslag på ryggen som har kliat som f*n som nu spridit sig över hela kroppen. Allergisk reaktion. Yey! Något som jag reagerar på men vad vet jag inte. :S Fick ta tavegyl. Trodde jag skulle bli tokig. Ställde mig i duschen och skrubbade hela kroppen. Fel fel fel, jag vet. Men jag var tvungen! Och vad skönt det var! :D Hade t.o.m gärna tagit ett sandpapper och rivit loss i värsta fall ;D
 
Idag har jag planerat att åka till Busiz med barnen eftersom vädret inte skulle vara det bästa. Ska försöka att lura med dem till någon sko affär ;) För jag behöver verkligen nya kängor! Mina är trasiga i dragkedjan och klacken är väldigt utsliten :D Välanvända :)
 
Helgjobb för min del..
 
Nehej, dags och göra något vettigt!
Kram på er!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: