carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Uppe med grisen..

Kategori: Allmänt

Eller rättare sagt innan tuppen..Hade ställt alarmet på 05. Men jag vaknade av mig själv 20 minuter innan det ringde.
Klev upp såg att det var kolsvart ute övervägde att inte ge mig ut på löprundan. Men gav mig själv en spark i röven och hoppade i träningskläderna och gav mig ut! Satan vad kallt det var, men de var riktigt skönt när man fick upp värmen. ;)
Tillbaka efter halvmilen blev det stretcha och hoppa in i duschen! Har precis ätit en halv portion havregrynsgröt och en halv grov smörgås med kaffe som jag sitter och smuttar på än :) 
 
Idag blir det en tripp upp till södertälje för att träffa min älskade och saknade vän Carro och hennes flickvän Nona! Ska bli såå underbart att träffa henne! Känns som att det var evigheter sen vi sågs! Ska även passa på att handla lite till kidsen! Strumpor, kalsonger  och lite annat om man hittar nåt. Gillar inte affärerna i södertälje riktigt. Men vi får hoppas att vi hittar något skoj! :)
 
Ha en underbar dag!
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: