carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Valborgsmässoafton!

Kategori: Allmänt

Vad är det för er?
För mig ärligt talat så är det inget speciellt. När jag var betydligt yngre inbar det fest och fylla. Härja runt, synas och höras. Jag vet egentligen inte vad tanken är med Valborg? Jag må vara korkad...Gå och titta på en brinnande brasa är inget för mig. Barnen, vet jag inte om de skulle tycka det var skoj? Jaja, det blir lite godare mat idag och mys med familjen. Jag är ledig efter helgjobb och det känns skönt. Jag och en arbetskamrat ska åka och shoppa lite i eftermiddag. Jag hoppas på att jag hittar ett par jeans, nå snygga skor och kanske en snygg topp eller nåt :) Ska bara checka in kontot ;P 
 
Igår kväll planerade jag in att vi skulle storhandla mat. Vi åkte hela familjen till Maxi i Södertälje. Ungarna tyckte det var skoj. Eller rättar mig själv, Neo är alltid glad att handla och även att hjälpa till i allt man gör. Nova är som en liten tonåring just nu. Allt ät jobbigt, suckar, pustar och frustar och hon vill sova länge på morgonen m.m. MEN även hon tyckte att det var skoj. Hon vägde alla grönsaker, strök på inköpslistan. Så allt gick smidigt och bra. Vi åkte sedan hemåt och på hemvägen blev det drive in från Burger King. Och satan i gatan vilken dumpning jag fick,  Jag åt min hamburgare och Nova fick mina pommes! Jag fick inte behålla hamburgaren så värst länge, sen var jag tvungen att lägga mig i sängen. Jag somnade som en gris och sov till 6.15 imorse. 9 timmars sömn. Tackarrrr! ;P 
 
Imorse blev det min sedvanliga frukost. Havregrynsgröt och sedan kaffe. Vädret är inte det roligaste må jag säga. Men då kan med gott samvete pyssla inne.
 
Nehej, nu ska jag hänga upp tvätten!
 
Ha en toppen dag!
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: