carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

1 vecka kvar..

Kategori: Allmänt

Då är det bara 1 vecka kvar..
Sedan börjar rutinerna, "allvaret", tillbaka till verkligheten..
Iallafall i 2 veckor (9 arbetsdgr)..
Sedan tar vi flyget mot varmare breddgrader..
Jag tror att både jag och mannen längtar till en riktig semester med avkoppling, alltså inga måste så som städning, matlagning, renovering, tvättning m.m. 1 vecka med sol och bad. Det ska bli underbart!
 
Idag åker vi och lämnar in bilen för andra gången för att byta bromsarna! Vi hade en tid bokad för några veckor sedan, vi kommer in med bilen och vad händer?! Joo, de hade GLÖMT att beställa delarna! J*la puckon! Tur att jag inte var med, jag hade blivit totalt oxtokig..iof blev jag det ändå när mannen berättade vad som hade hänt!
 
Imorse klev jag upp i ottan och tog mig en löprunda på 13 km med backintervaller. Så skönt att ha träningen gjord.
 
Efter duschen blev det smarrig frulle..
Havregrynsgröt med blåbär..
 
Jag har njutit av vädret hela helgen! Legat och lapat sol, passar på när det är fint väder!
 
Igår morse 05.30 möttes jag och Malin upp på gymmet för ett gympass..
 
Efter det var det bara att njuuta av sol och bad :) och skön läsning i skuggan på eftermiddagen..
Framåt kvällningen åt vi middag ute i trädgården..
Tonfisksallad med tillbehör till mig och mannen..
Fiskbullar och ris till lillfjärten..
 
Efter middagen så tog jag och Neo oss en liten gungtur :D
Nya gungan hängdes ju upp och var tvungen att invigas 
 
Mamma, du får ta den "gamla" gungan..
 
Efter gungandet plockade jag och Neo potatis i vårt land..
 
 
Nehej dag och väcka Nova den lilla sömntutan :D
 
Kram på er!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: