carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Gårdagen=Pissdag

Kategori: Allmänt

Vaknade mer död än levande igår morse. Så sjukt trött och huvudvärken från hell! Bestämde mig ganska snabbt att jag skulle träna på eftermiddagen. Klev upp ur sängen, åt frukost, satte på en maskin med tvätt och började städa. Huvudvärken ville inte ge med sig så efter städningen så la jag mig på sängen och bara kopplade av. Det fick lov att bli en ofrivillig vila igår eftersom huvudvärken fortfarande satt i när mannen kom hem. Jag åt middag, gjorde mig i ordning för nattning och la mig i sängen igen. Låg där jag låg enda tills väckarklockan ringde imorse klockan 05. Då var det bara att kliva upp och ta sig en löprunda + backintervaller. Vaknade utan huvudvärk i morse! Och det är tackvare min älskade man! Tur man har honom, han gav mig behandling igår kväll innan jag somnade gott! Knäckte nacken, tänjde och gjorde kraniosakral terapi på nacken/halsen, skuldrorna och bröstkorgen. Så imorse var jag som en ny människa :D
Innan rundan..
Efter, glad och nöjd..
och svettig ;)
 
Äntligen fredag!
Hela familjen samlad! Blir tacos till barnen och mannen ikväll. Jag vill inte ha det! ;) hittar på något annat till mig :D Vad som händer idag vet jag ej. Imorgon är det äntligen dags och fixa till skallen! :) Ska till min bästa frisör Camilla! Hon vet exakt hur jag vill ha det! Behöver inte säga så mkt. ;) Bara sätter mig i stolen och ser glad ut ;) Vi måste inhandla en present för Nova ska på kalas på lördag eftermiddag hos en förskolekompis. Ska försöka hinna med och spackla på övervåningen i helgen också. Ska ju iaf vara dåligt väder.
 
Hoppas ni får en toppen helg allesammans!
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: