carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Hejsan på er!

Kategori: Allmänt

Jag har inte riktigt haft tiden att skriva något inlägg..
 
I söndags tog jag upp 4 st stubbar..Svetten lackade..Irritationen bubblade, det rök ur öronen..Ja, jag är envis som en röd gris ibland! :D Tror ni jag fick upp de där förbannade poppel stubbarna?!?!? NÄÄ! SUCK! Så de är kvar än..Men fick upp 4 andra stubbar som var i slänten jag gjorde i ordning i lördags. Vi har haft vildäppelträd där, men de ska bort eftersom de blir så gigantiska! Sedan blev det målning, ogräsrensning m.m.
 
I måndags så var det dags att jobba ikväll. På förmiddagen plockade jag upp alla ikea kassar med ren tvätt. Och plockade iordning kläder för resan. :) Sen var det dags att åka och jobba ett par timmar. 
 
Jobbade kortdag i tisdags..hem och tvätta och dona..
 
Igår morse blev det en löprunda på 8,2 km efter 3 dgrs vila. Knät höll hela vägen och efteråt stretchade jag ordentligt och idag känner jag inte av knät alls! SKÖNT!
 
Efter skollämningen målade jag på planket igen så nu är det välmålat ;) Målade på fönstret som jag har "renoverat". Bäddade rent och tvättade. Efter att jag hämtat barnen fick de bada lite i sjön innan det var dags att laga middag. Blev soppa och pannkaka. Nu är det väldigt tomt i både kyl,frys och skafferi.. :D Men vill inte fylla skåpen eftersom vi åker imorgon. 
 
Idag har vi lämnat Nova på skolan igen och snart ska vi åka ned på 4 årskontroll av Neo. Sedan blir det väl att städa iordning och packa det sista! :)
 
Idag fyller min kusin år!
 
HURRA HURRA HURRA!
 
Ha en TOPPEN dag!!
 
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: