carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Helgen..

Kategori: Allmänt

I lördags morse klev jag upp 04.50. (självmant). Glad i hågen! ;)
 
Var på gymmet strax innan halv sex. Hade bra energi och tryck. Åkte hem och duscha och åt frukost.
Lämnade sedan av barnen hos mina föräldrar och åkte vidare mot Trosa för att klippa mig. ÄNTLIGEN! :) Alltid lika nöjd när jag varit hos Camilla!! Hon vet precis hur jag vill ha det! Och mundiarré utan dess like har vi :D
 
Efteråt blev det inhandla födelsedagspresent till Novas dagiskamrat eftersom hon skulle på kalas där på eftermiddagen. Hennes pappa följde med henne dit. Jag åkte till mina föräldrar och stannade där eftersom min kusin som jag inte träffat på ca 2 år var där. Och jag fick mig min livs största chock! HERREGUD! Sist jag träffade honom så var både han och jag rejält överviktiga! Han hade gått ned över 100 kg! Han sken som en sol! Snacka om att han fått sitt liv tillbaka! Han hade dessutom blivit av med sin diabetes! Jag är så sjukt imponerad av honom!
Där kan vi snacka om att han jobbat på bra!!
 
Vi stannade kvar hos mina föräldrar och åt middag tillsammans med dem. Gotteligott! Sedan blev de att åka hem och sussa gott! :D
 
Igår morse 05.30 var jag dock inte lika pigg på gymmet. Var galet trött när jag steg upp 04.50.
Men ett leende kunde jag iaf bjuda på ;)
 
Men när jag kom hem gick jag raka vägen in i duschen och sedan åt jag lite innan jag la mig i sängen igen och somnade som en gris!
Sov till 9! Det är inte vanligt när det gäller mig! Jag är en galet morgonpigg person! :D
 
Var väldigt trött i hela kroppen igår. Bestämde mig snabbt för att det skulle bli vilodag idag! Men jag orkade iaf med att spackla i barnens blivande rum.
Men finns de något som är tråkigare än att spackla?? :D
Men nu är det gjort och jag ska slipa av väggarna och se om det kanske måste spacklas en gång till. Lillfjärten skulle ju förstås hjälpa till och jag ska lyfta upp honom och det smäller till i min vänstra axel. Hade svårt att somna igår kväll för jag hade en obehagskänsla i axeln! De gjorde inte ont hela tiden. Men till slut smorde jag in mig med Aloe Heat och idag känner jag ingenting! Men jag är fortfarande trött i kroppen så jag behöver verkligen vilan idag! Klev upp skapligt imorse! Trött som...jag vet inte vad! Åt min havregrynsgröt och la mig igen och somnade! Vaknade halv nio! Vad händer med mig?! :) Sova sova sova..Hmm! Håller jag på och blii sjuk? :O
 
Nehej nu ska jag upp och spackla, sen får vi se vad dagen har att erbjuda!
 
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: