carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Lite lagom..

Kategori: Allmänt

Igår var jag på gymmet och träffade pt:n igen..
Idag är man lite lagom mör i kroppen..Skön känsla! :)
Min käre mamma passade barnen medan jag var och svettades på gymmet.
 
Vi var till Trosa en sväng innan jag skulle till gymmet. Vi gick bort till Konsum där mamma skulle handla. Då cyklar det en man förbi oss och ropar Heja AIK! När han ställer sin cykel utanför Konsum så säger Neo -Snygg tröja! Mannen blir glad och säger att det är ordning på dig lille vän då Neo visar sitt AIK märke på sina tofflor :) Sedan gick vi till bokhandeln/leksaksaffären, barnen fick välja en varsin sak som en fick köpa. Och när vi kom hem till mamma igen så stod det presenter till Neo från han gudmor Anneli. Helt oslagbar min när han öppnar! Bara spindelmannen saker! Han var så lycklig ungen! Han frågade vem som kom med paketen och då sa jag att det var hans gudmor Anneli. Sedan satt han och sa att han MÅSTE ringa till gudmor Anneli och tacka för presenterna när vi kom hem. :)
 Tyvärr jobbade gudmor när han ringde. Så han tackade via sms. :)
På kvällningen somnade han gott med sin mp3
 
Jag och Nova satt och ritade/målade i hennes top model dance bok som hon valde på bokhandeln. Det om något är kul tycker min lilla 6 åring. 
 
I måndags vid lunchtid lämnade vi in mini för bromsbyte. Medan de bytte bromsarna var vi på mc donalds och käkade och lekte.
 
Efter det var vi tvungna att åka till vagnhärad för att doppa oss i poolen.
Jag var en fegis.
-Mamma är en badkruka, mamma är en badkruka sa barnen... :)
 
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: