carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Veckan som gått..

Kategori: Allmänt

Det är redan fredag..
2 arbetspass kvar..Sedan är det semester!
Cypern here we come!
 
I måndags var det kvällsjobb..
Morgonen startade kl 05.00 med 9,6 km löpning + backintervaller i grusgropen och ett pb! :)
Ingen är lyckligare än jag över det :) sedan var det hem och göra iordning barnen för skola och dagis. När jag kom hem igen blev det målning av husgrunden.
 
Efter målningen åkte jag till gymmet för pass 2..
 
Innan det var dags att åka och jobba åkte jag hem till päronen för lunch och dusch.
 
Den natten sov jag riktigt uselt!
Så tisdagen blev en vilodag..vilodag från träningen..Somnade som en stock på kvällen och vaknade 4.40 på onsdag morgon.
Pigg och glad hoppade jag i träningskläderna och petade i linserna.
9,6 km löpning och back intervaller i grusgropen.
Gymträning innan lunch.
Och kvällsjobb.
 
Igår var det vilodag, efter jobbet blev det bio med bästa Nina! En urmysig film; Hur många kramar finns det i världen?
 
Idag blir det en relativt lugn dag. Lite dammsugning och plocka ur och i diskmaskinen och hänga tvätten. Det är mina "måsten" idag ;) Barnen vill åka till mormor och morfar. Vi får se hur vi gör eftersom de jobbar. Jag skulle vilja ta en runda i vagnhärad också.
 
Jag hoppas ni får en underbar helg!
 
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: