carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

1 februari 2013

Kategori: Familjeliv

Snorandet, hostandet, huvudvärken och ledvärken fortsätter även febern hoppar upp och ned som en jojo..Och nu har jag även fått det där underbara trycket över bihålorna som jag alltid får! Jag är riktigt bitter när jag är sjuk..
 
Nätterna är värst, påsarna under ögonen har snart förvandlats till svarta sopsäckar, just för tillfället nöjer sig påsarna med att vara ica kassar..
Jag vaknar 2-4 ggr per natt av hosta, kan knappt andas..Inatt fick jag kliva upp och ta extra astmamedicin då det var riktigt tungt med andningen..Som vanligt när jag blir förkyld!
 
*gnäll gnäll gnäll*
Ja, jag vet ingen kul läsning här direkt..
Kram från BF!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: