carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Asociala..

Kategori: Allmänt

Jag har Sandra på besök..Hon är som vanligt gullig och ställer upp och handlar åt mig när jag inte kan komma utanför dörren..Vi är väldigt sociala med varandra ;) Sitter vid varsin data och skriver, hon på fejjan och jag på bloggen..
Barnen är relativt pigga, de dansar loss till Mora Träsk :) 
 
Imorse satte jag fart och färgade mitt hår till slut..
La även en mask i fejset
Jag saknar träningen, känner av halsen igen. Har inte ont men känns raspigt och som att jag ska bli hes. Men vi får väl se vart det leder! 
 
Igår satt jag och tittade på gamla foton innan jobbet..
Det här fotot är från min och min karls förlovningsdag.
Det är 9 år sedan vi förlovade oss.
 
Idag är det alltså Alla Hjärtans Dag! 
Får se om jag blir överraskad eller inte? 
Vad tror ni?
 
Ha en underbar Alla Hjärtans Dag!
 
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: