carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Att se fram emot..

Kategori: Allmänt

Idag är det dags att jobba igen. Jobbar kväll ikväll och har en inskolning med mig igen. Sen är det bara att köra på tills på söndag klockan 20.00. Då jag hem! Och är ledig i 2 dgr! Börjar halv fem idag men har möte mellan ett och tre på jobbet. Och vad ska man göra sen i 1½ timme? Blir nog att jag åker till vagnhärad och lägger mig på soffan en stund och glor. :) Imorgon är sista penicillindagen! Hostan och lite förkylning kvar. Hoppas bara att det fortsätter och RÄTT håll! 
 
Nästa helg, de vill säga 2 mars ska jag och N gå på Magnus Uggla! Hoppas bara att vi är pigga nog att orka med? ;)
Helgen efter det blir det kalajsande hela helgen! Eftersom Nova blir hela 6 år! HERRELORD! Dagiskompisarna kommer på lördagen och släkten (som jag inte bjudit in än) på söndagen! Och helgen efter det fyller min karls kusin/gudbarn 22 år och Sara blir 26 år. Båda fyller den 17/3 :) Och sista helgen i mars blir min kusin/gudbarn 15 år! Sen är mars slut..Och så hoppas vi på att det är vårsol! :)
 
Vilket rörigt inlägg.. :o
Nää, nu måste jag slänga in ved i pannan och fjutta på..
Ha en bra helg!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: