carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Eloge

Kategori: Allmänt

Jag tog mig äntligen i kragen och ringde till vårdcentralen för att få en tid och kolla upp bihålorna, huvudvärken, hostan m.m. Nu har jag använt nässpray länge och det är inte bra! Jag har ju varit beroende av nässpray en gång i tiden. Karln fick köpa 2 "flaskor" i v när det var som värst. :S Men jag lyckades bli av med det dumma beroendet. Så jag använder ju helst inte nässpray, men vad gör man inte när bihålorna spränger!?
 
Jag är inte direkt förtjust i att gå till doktorn. Har inga problem med att ta prover m.m. men jag har liksom ingen som helst tillit till doktorer och tycker inte om att peta i mig mediciner. Men efter tjat så måste jag kolla upp skiten. Igår sa även min mamma till mig att jag nu måste kolla upp detta. Eftersom Neo och karln min går på penicillin. Igår svek min röst mig! Hade svårt att få fram ljud. Idag låter det lite bättre men jag har ont i bröstkorgen. Jag tror själv att det inte blir mycket av detta besök. Tror att det bara är att härda ut skiten tills det ger med sig.Det vill säga till våren eller nåt sånt :D
 
Annars blir det faktiskt inte mycket gjort idag. Skulle försöka att orka städa av här hemma igen. Inte för att det är smutsigt. Men rörigt! Och en sväng med snabeldraken är ju aldrig fel! 
 
Nehej jag måste väl ta mig ned till vedpannan? Annars så blire kallt för oss här hemma...*pjuh*
 
Ikväll är det fredagsmys till Gladiatorerna, vad ska man hitta på till middag?
Kycklingspett, tzatziki och bulgur kanske? Jaja, återstår att se..
 
Kram på er!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: