carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Hoppsan!

Kategori: Allmänt

Resultatet efter läkarbesöket blev penicillin i 9 dagar!
Bihåleinflammation och början till öroninflammation i vänster öra..
Hoppsan Hejsan!
Så var läkarens råd att sjukskriva mig nästan vecka från jobbet! FÖR ATT VIIIILA så hytte hon med fingret. Eftersom jag troligtvis gått med bihåleinflammationen länge och inte tänkt på mig själv alls eftersom barnen också varit sjuka. Lämna barnen på dagis så åker du hem och vilar.
Är hon galen tänkte jag!?! Jag har varit hemma tillräckligt från jobbet känns det som. Jag har bytt och krånglat med tider nästa vecka iom att Novas koppor inte riktigt torkat än. Och jag ska slippa ta vab. Hon såg nog på mig vad jag tänkte och sa. Du gör ju självklart som du vill, men det blir en mer långdragen process om du inte vilar. Hmm! Nu har jag ångest över det, men känner jag mig själv rätt så är jag på jobbet igen på måndag kväll..Det är ju min tredje penicillin dag då.
Så det blir väl liggläge nu de här dagarna..
 
Har iaf nu fått i mig mina mediciner..Penicillin, b-vitaminer och mitt val kvinna..Och dessutom ätit min sedvanliga havregrynsgröt. :)
 
Tänk att jag vaknar samma tid varje morgon!!
Undra vad de betyder? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: