carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Hur faan gör ni?

Kategori: Allmänt

Ja, de är frågan idag?
Hur faan gör ni för att bli friska?
Jag har testat ALLT!
Jag äter t.o.m penicillin nu, är inne på tredje dagen..
Och jag tycker bara hostan och snorandet har blivit värre..
Jag kommer få tampas med det här lång tid framöver känns det som..
Hoppet är det sista som lämnar en?
No shit Sherlock!
 
 
Och sömnen, hur gör ni, som kan sova halv dagarna?
Jag somnade sent för och vara jag, halv tolv igår..
Inte fasen kan jag sova längre för det!
Neej, jag vaknar kl 6 VARJE morgon, första gången! Men jag lyckas somna om och vaknar igen kl 7!
Nehej göra välling till sonen..
Sen ska jag försöka OBS! FÖRSÖKA sova lite till..
Har ätit min frukost och tagit mina mediciner..
Ha en mysig söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: