carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Jag vet snart inte vart jag ska ta vägen?!?!?!??!

Kategori: Familjeliv

Ja men hörni! Här hemma är det sjuklingar IGEN! Ja, ni hörde rätt. Neo är sjuk. Han låter tjock i halsen men säger att det inte gör ont!
Jag börjar på allvar tycka att det här suger rejält! Och jag tänker inte vara hemma och vabba när jag ÄNTLIGEN är relativt frisk själv för att orka jobba! I helgen har jag jobbat, men jag har varit galet trött må jag säga! Igår på min rast somnade jag som en gris på soffan! Brukar inte hända! Sen har jag haft galet ont i ryggen! Men de är inte konstigt, inte jobbat eller tränat på lääääääänge! Och de hårda golven på jobbet gör ju inte saken bättre eller de tunga lyften m.m. Och då menar jag inte bara att man ska vända eller lyfta de äldre utan de är andra tunga uppgifter man har. Gå ned med tunga sopsäckar med 1 ton blöjor i, plocka upp varor, fylla på förrådet på avdelningen m.m. Men idag känns ryggen bättre.
 
Idag skiner solen, men jag/vi får njuta av den inifrån!
 
På lördag ska jag och kära Nina på Magnus Uggla! Kommer bli skit kul även fast vi båda inte har sådär JÄTTE mycket pengar eftersom vi båda varit risiga en längre tid :( Men nu hoppas vi på att det vänder och blir bättre!
 
Ha en bra Måndag!
 
 

Kommentarer

  • Nina säger:

    Gulle Du💕Måtte det snart vända för din lilla Prins. Jobb o slit o inte lön för mödan suger......!Ta det lugnt, vet att det svårt att se skiten. Kraaam!

    Svar: Ja, de kan man lugnt säga Nina! ;) Man önskar att man fick fullt betalt fast man är sjuk. :D Man kan ju inte rå för att man blir sjuk själv ;) Men nu får barnen gärna också bli friska, för jag ska bli "granskad" av försäkringskassan. De är väl för att jag varit hemma så mycket och tagit ut vab. Hmm! Kram kram!
    Caroline Pränny

    2013-02-25 | 15:26:27

Kommentera inlägget här: