carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Såld

Kategori: Allmänt

Äntligen fick jag ett samtal..
Någon som ville komma och titta på bilbarnsstolen och troligtvis köpa den! De åkte enda från Södertälje för att komma och titta. Men de tog den utan att ens diskutera! Jag förstår det! För det var ju absolut inget fel på den! Inga fläckar och inte ett dugg sliten. Och inte krockad såklart! Kändes dock inte så trevligt att ta emot dem när man är såhär förkyld. Men men, mellan hostningarna och så fick jag fram lite information. :) Så nu var den såld! Nu är det bara resterande saker som ska bli sålda också..Håller tummarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: