carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Solen solen det är så härligt att va i solen, den värmer så..

Kategori: Familjeliv

Härligt att se solen! Men som sagt får vi njuta av den inifrån! Men idag ska jag försöka ta mig ut lite iaf, funderar på att "bädda" ned Neo i vagnen och gå en promenad! Än så länge är han feberfri! Men vi får väl vänta och se. Neo har spenderat natten bredvid mig. Han har sovit ganska så bra! Vaknade någon gång och ville ha vatten. Men det var det! 
 
Igår kväll till middagen serverades det ÄNTLIGEN fisk. Jag har varit sugen på det i flera dagar. Ingen i min kära familj är speciellt förtjust i fisk. Men igår fick dedt bli det. Mandelpotatis, fisk och till det serverades det äggsås och såklart dillsås då lillkillen inte får äta ägg. Färsk broccoli och rivna morötter. Bjöd upp svärmor som även hon älskar fisk! Tur att man kan bjuda någon som uppskattar maten ;)
Efter maten satte Nova sin famor i "arbete" dvs att måla i hennes målarbok :)
 
Neo somnade som en stock innan maten.
 
Idag blir det och bädda rent i min och gubbens säng. Och tvätta. Dammsuga av golven. Fylla diskmaskinen. Ja, alla dagliga hushållssysslor..
 
Hoppas ni får en bra tisdag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: