carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Wow!

Kategori: Allmänt

Detta underbara snorande fortsätter..
Ungarna fortsätter dem med, hostandet för deras del fortsätter också..
 
Igår morse vaknade jag strax efter halv åtta!?! Haha! Sovmorgon för min del! :D Men jag blev stressad, slängde i mig min gröt och slängde på mig några plagg för att åka och sola. Sandra skulle plocka upp mig 8.00. Efter solning blev det smoothie och kaffe. Sen vidare mot netonnet. Jag har varit tvungen att köpa mig en ny telefon eftersom min helt plötligt stängde av sig, mitt i ett samtal, mitt i ett sms skrivande eller alternativt när jag skulle ta kort. Så nu lur fick det bli!
 
Underbara Sandra hjälpte mig att få igång luren.. :) Jag har INTE tålamod med att hålla på med telefon, försöka få med alla nummer m.m. Sen är jag inte så speciellt teknisk men de beror nog mestadels på att jag inte är ett dugg intresserad! ;P
 
Idag är det kvällsjobb som gäller med bäste Malin. Har kortkväll och det känns rätt så skönt måste jag erkänna då vädret heller inte är det bästa. Sägs att det ska bli snöstorm? Och magsjukan fortsätter på jobbet..Yieppekajejj! Men innan jobbet blir det nog sola och åka och sätta mig i bastun hos morsan och farsan. Kanske kan mota ut den här basiluskan som sitter i min näsa!? Jag vill ju TRÄÄÄÄNA!
 
Nehej dags och väcka Nova och sedan klä på mina älskade trollungar!
Ha en underbar måndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: