carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

1 januari 2013

Kategori: Allmänt

Nytt år!
Gick inte detta år väldigt fort?
 
Nu ligger alla, näe inte alla, och sover gott och kommer att vakna riktigt bakfulla. Själv sitter man här i ottan och äter yoghurt med kiwi och solroskärnor. Hade ni ett bra nyår? Jag somnade 22.15..Men jag vaknade till vid kvart i tolv och då var barnen och gubben vakna fortfarande...? Jag hörde lååångt bort att de skålade in nya året. Så rolig var jag. Men jag pallade inte vara vaken. Hade ju jobbat och dessutom skulle man upp tidigt idag för att åka och jobba. Och eftersom man jobbar som man gör så måste man få lite sömn annars är man inget vidare trevlig! Men gubben hade städat av här hemma när jag var på jobbet, hade gjort landgång dessutom! Jag åt på grovt bröd och resterande på ljust landgångsbröd. Eller när förresten..Neo åt mörkt bröd precis som jag! Honom är det ordning på ;) Räkor skulle han ha oxå. Och en massa pålägg och paprika. Men inga ägg mamma, för det är jag allelärgisk mot sa han. - Ja, du är ju det lilla gubben.
 
Träningsväskan är packad och solkortet är nedstoppat.
Idag blir det sola och träna efter jobbet!
 
GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: