carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Då var det dags igen..

Kategori: Familjeliv

Lillfisen är sjuk igen..Febrig och allmänt gnällig, vill inte riktigt äta och inget är roligt.
 
Det blev träning idag med min pappa och jag är glad över det eftersom Neo är sjuk och jag måste vara hemma imorn innan det är jobbkväll med bästa Nina! Jag körde armar/axlar och sen blev de 40 minuters löpning på bandet. Innan träningen blev det visst städning också, jag har så svårt att ha rörigt omkring mig! Jag får verkligen psykbryt rent ut sagt! Så det var skönt och göra av med lite irritation på gymmet. :)
Såhär glad är jag när jag fått röra på mig ;)
 
När jag kom hem från gymmet var jag lagom fräsch ;) Luktade nog riktigt gott! Hehe! Men jag startade direkt med maten eftersom Nova var hungrig. Idag blev det bacon, broccoli/morotspaj och sallad till middag. Smarre!
 
Nu sitter jag här mätt och belåten. :D
 
Ikväll sitter jag bänkad vid tv:n här hemma tillsammans med sveriges pensionärer ;) De är nämligen "så ska det låta" ;)
 
Hoppas ni får en mysig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: