carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Det är ingen vanlig dag!

Kategori: Familjeliv

För det är Katjas födelsedag, HURRA HURRA HURRA!! Idag fyller min kusin år! Vi önskar henne en underbar födelsedag!
 

Igår åkte jag och Neo till Södertälje för att handla nya bäddmadrasser, jag hittade billiga på resan på jysk..Men när vi väl kom dit så fanns de såklart inte i 160*200..Så det fick bli 2 st 80*200, men vad gör de? Jag vill egentligen ha en 160 för att man slipper skåran mellan resårmadrasserna, så om ungarna kommer på natten så kan de ligga i mitt utan att falla emellan..Men å andra sidan så kan man ju tvätta överdragen lättare om det skulle hända en olycka. Man får se det positiva i det negativa? Eller hur ;) När vi varit till jysk blev det storhandling av mat. Neo är enkel att ha med sig när man handlar, han hjälper glatt till! Men idag ska jag säga er att jag har en sjuhelvetes träningsvärk i armarna och bröstmusklerna, fick en vagn som var totalt urusel! Den gick bra så länge man inte hade några som helst varor i, men ju mer varor så snurrade inte hjulen. Jag var helt svett när jag kom ut till bilen som även den stod parkerad en bra bit bort då hela södertäljes befolkning också skulle handla just igår! Men vi kom iallafall hem med både madrasser och mat, haha!
 
 
Idag hade jag ju tänkt att åka och träna på morgonkvisten, men vaknade med en liten irritation och dessutom så kom Neo ned och gubben gick upp och la sig i Neos säng. Så jag sitter här med honom eller han ligger i sängen och glor på nickelodion. Jag har hunnit äta gröt och nu sitter jag här med mitt kaffe. Får se hur det blir med träningen? Får säkert skjuta fram det till imorgon innan jobbet. Jag skulle behöva städa här i hemmet också, men vet ni? Jag har inte lust! Ork? Joo, det har jag..Men lusten faller inte på och då gör inte orken det heller. Jag skulle vilja göra nå kul idag? Men vi får väl se vad den andra halvan vill, han vill säkert dona hemma.
Jaha nähe..Har inte så mycket annat att gnälla över ;)
Kram på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: