carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Efter jobb..

Kategori: Familjeliv

Efter jobbet igår så åkte jag till solarieöarna och sedan bar det av mot gymmet. Löpträning och styrka. När jag kom hem stod älsklingen och målade nere i källaren. Så jag traskade in i duschen och sedan la jag mig under min härliga värmefilt och somnade som en stock. När jag vaknade till liv kikade jag och Nova på Trollkarlen från Oz.  
 
Vi bestämde oss för att göra tacos till middag. Men vi hade ingen creme fraiche hemma. Så jag ilade iväg till affären för att handla det som fattades. Och när jag kommer fram till affären så har jag ingen plånbok med mig! MEN HALLÅ HJÄRNCELLER, har ni dött där uppe?? Var bara att åka hem och hämta plånboken och åka ned igen...
 
Idag ska jag försöka få mig en klipptid! Jag blir galen när jag är så långhårig! Usch! Ser skabbigt ut när det är små hårtestar på öronen. Sedan hade jag tänkt att åka förbi gymmet och träna lite om Annelie förmår sig att kliva upp ur sängen..Jag tror att hon skulle bli överlycklig om jag fick en klipptid just vid det tillfället vi bestämt att träna. ;)
 
Imorse blev det en ½ dl havregrynsgröt och en liten grov smörgås till frukost.
 
Nehej idag är det tillbaka till det vardagliga rutinerna, dagislämning..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: