carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Gårdagen..

Kategori: Allmänt

Först hade jag en snabbvisit av Sandra. Som även hade med sig en julklapp till mig   Fick en leopardmönstrad filt! Hon vet vad jag gillar den där tjejen! :) Tack gumman! 
 
Efter det packade jag träningsväskan, försökte väcka Annelie (vilket inte gick nå vidare). Åkte och tränade ensam.  Efter det ilade jag hem till morsan och farsan och duschade av mig. Åt en snabblunch och vidare till frisören. Eftersom min frisör var ledig så fick C klippa mig denna ggn och jag är nöjd! Så jag behöver inte vara orolig för att gå till henne om det skulle vara så att min frisör är sjuk el har semester! Efter det gick jag till solarieöarna igen... Och sedan var det dags att jobba  Sen hem och sooooova...
 
Imorse klev jag upp 4.15!  Zzz, jag känner mig lagom sliten idag..Och nu efter jobbet känner jag en RIKTIG irritation måste jag erkänna, men de är nog mycket för att jag är trött..Ska nog slänga mig på sängen en sväng innan jag ska laga middag..Idag får familjen äta ärtsoppa och pannkaka..Jag äter nog kycklingsallad..
 
Imorgon är det dags att klippa lilla fröken, de kommer bli bra! Sen får vi se hur det blir med håltagning..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: