carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Idag är det inte heller någon vanlig dag!

Kategori: Allmänt

För idag är det Carros och Jozzans födelsedag HURRA HURRA HURRA!!!
 
Carro blir hela 21 år idag! Saknar henne något enormt mycket!! Hade velat väcka henne nu genom och hoppa och studsa i sängen precis så som jag brukade väcka henne..Då hade hon blivit glad! ;) Eller? En STOR puss på henne idag!
 
Jozephine är min karls brorsdotter, hon fyller byxmyndig idag, med andra ord hela 15 år! :) När jag träffade min karl så var hon bara 5 år :) Precis lika gammal som min dotter är nu :o Tiden går fort! 
 
ETT STORT GRATTIS TILL ER BÅDA TVÅ!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: