carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Igår = BF dag!

Kategori: Allmänt

Igår hade jag verkligen inte en bra dag måste jag säga! Eller till en början var den bra. Jag städade i 4 timmar, städade bort julen, bytte gardiner, dammade, plockade, bäddade rent i allas sängar, tvättade..m.m.Jag vet att jag ruttnar av att bara vara hemma, jag vill hitta på saker när man väl är ledig..Men när jag städat klart så var det ingen som nappade och jag känner hur det brister/kokar i mig! *GAAAAH* Jag fortsatte att tvätta, har ändå tvätt kvar idag...Hmm!
Jaja, hemmet är fint iallafall...
 
Idag funderar jag på att hitta på något i min ensamhet..
Antingen åka till Nyköping eller Ikea?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: