carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Jahaa...Fredag och VAB..

Kategori: Allmänt

Jamen dåså, då var det dags igen för sjukdomar..
Igår slutade jag kl 17 och hämtade barnen hos svärmor. Då låg Neo nedbäddad. Han frös och var trött sa han. Så när vi kom hem var han som ett element. Ta en temp som låg på 38,6 och in med en alvedon. Idag ligger han nedbäddad i sängen utslagen  och tittar/lyssnar på Toy Story 2.  Nova sitter med sitt spel. Idag är det som sagt VAB. Så vi myser mest hela dagen idag tror jag. Nova är överlycklig, det är ju Fredag!! Och vad kommer då? Joo, Gladiatorerna, och hennes kommentar var ju bara den bästa! -Mamma, du skulle vara världsbäst på Gladiatorerna..Hahah! Tack gumman! Men mamma är inte så stark som Gladiatorerna. :D Ikväll blir det tacomys och Gladiatorerna som sagt.. :)
 
Igår hämtade jag ut mitt paket från Nelly.se från Ica.  Och jag provade båda brallorna. Leopardbyxorna sitter bra i benen men inte i midjan! Hmm! Men de kanske går att sy in på nå vänster? De röda var stora både i benen och i midjan. Men jag behåller nog dem ändå, kanske också går och sy in? :D
Igår anmälde jag mig till Trosa Stadslopp 2013!
Idag ångrar jag mig lite...
Jaja, vi får se..
Imorgon är det kalas för Kian! Ska bli mysigt att få komma hem till dem och se hur de bor och så. Men troligtvis blir det bara jag och Nova. Om Neo inte mot förmodan skulle vara på topp igen!
 
Idag skiner solen! Underbart! Men jag/vi får skåda den inifrån! Verkar vara kallt ute..
 
Ha en underbar fredag och ta hand om er där ute!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: