carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Lördag 26/1-2013

Kategori: Familjeliv

Men...
Planerna gick i kras...Idag var det tänkt att gå på barnkalas i fruängen. Men Theo och hans familj är sjuka, stackarna! Men idag fyller Theo hela 4 år! Grattis på födelsedagen! :) 
 
Så vad ska man då hitta på idag? 1 maskin tvätt är redan i rullning..Vädret verkar inte vara det bästa måste jag säga, jag hade ju tänkt att gå på kalas och även passa på att kila in på Ikea på hemvägen. Men jag känner att jag har inte stor lust att åka upp för att bara gå på ikea? MEN, jag skulle verkligen behöva köpa en ny bäddmadrass till min och karlns säng..Hur många har man köpt genom åren?? Barnkiss, barnkräk, barnbajs..Ja, diverse barnjox har det varit på alla bäddmadrasser och eftersom vi har en hel stor bäddmadrass har det varit svårt att tvätta rent dem..Hmm! Ska man eller ska man inte åka upp? Aja tål att tänka på..
 
Igår var vi (jag, barnen och deras mommo) till Ica maxi och handlade..2 fulla kundvagnar med mat?! När vi kom upp till mammas lilla bil bmw 1 serie..Hoppsan! Hur ska vi få plats med alla kassar?? :D MEN, vi lyckades få in alla kassar! Haha! När vi kom hem till mamma, slängde jag in alla mina kassar i min bil och sedan hjälpte jag mamma med hennes kassar och plocka och dona. Sedan såg mamma efter barnen så jag kunde åka och träna! Fasen vad skönt det var! Knappt nå folk! 1 känt ansikte, Hempa! Det var kul och träffa på honom! Han erbjöd mig att träna med honom efter min löpning i 40 min..Men jag tackade snällt nej..Haha! Idag har jag träningsvärk i bröstmusklerna! :D Jag gillar träningsvärk ;)
 
Ha en bra lördag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: