carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Lördag..

Kategori: Familjeliv

Idag är det dags för kalas för lille Kian, eller lille och lille.. :) 
 
Svinigt kallt ute, men är ändå vackert ute den här tiden, när det är riktigt kallt ute. -16 tror jag att det är ute. Hua!
 
Igår städade jag alla 3 våningar här hemma, började med och damma på mellanplan, plocka undan, vattna blommor, dammsuga, svabba, sätta på diskmaskinen, sätta på tvättmaskinen, rensa/städa i lekrummet, gick ut med alla sopor och sorterade dem, tände i pannan, bar in ved..dammsög nere i källaren, städade ur badrummet. Till lunch blev de en underbar sushi med extra wasabi! Yammi!
 Slog ned mitt arsle i soffan kvart i åtta på kvällen, då hade jag yrt omkring här hemma sen halv tio. Då blev de fredagsmys! Popcorn, pommes pinnes och kexchoklad till de övriga! :) Och självklart gladiatorerna :D
 
Nu på morgonen har jag hunnit med och tända i pannan, slänga på en maskin tvätt, duscha och har ätit frukost..Så nu sitter jag här med mitt kaffe och bloggar och läser bloggar..Helt okej morgon!
Snart dags och göra sig i ordning så man ser ut som folk?
Hoppas ni får en toppen lördag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: