carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Mysdag vs Lyxdag

Kategori: Familjeliv

Idag har jag skämt bort ungarna lite. Först och främst åkte vi och klippte Nova. Både hon och Neo fick färg i håret, Nova rosa slingor och Neo en grön stjärna. Hade ju tänkt att ta hål i öronen på tösen men frissan hade slut på örhängen så hon bad oss åka till ett annat ställe. Och där var örhängena också slut. Nova blev besviken då hon var riktigt taggad att ta hål i öronen. Då bar vi vidare till nästa ställe som var stängt så då gick vi och handlade fredagsmys till övriga familjen. Chips och lösgodis.Nova var fortsatt besviken på att det inte blev några hål så då åkte vi en frisör här i närheten och frågade om de hade tid. Klockan 13 hade hon tid så då fick vi komma tillbaka. Barnen ville inte hem och äta lunch utan ville äta ute. Okej då tänkte jag så då blev de pizza till Neo, pommes till Nova och en sallad till mig. :) Neo i väntan på pizzan, då äter han pizzasallad. :)  Nova väntar på sina pommes frites.  Jag skulle ha en avocadosallad utan skinka! *suck* fick med skinka ändå! :Z Fick sitta och peta bort skinkan då jag inte orka lägga energi på att tjafsa. Sedan gick vi tillbaka till frisören och tog hål i öronen på tösen  Hon är såå lycklig! Men hon tyckte det gjorde ont!
 
Ikväll blire fylld fläskfilé, potatisgratäng och grönsaker..Och bea.sås.
 
Ha en toppen helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: