carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Nämen GOOODMORGON!

Kategori: Allmänt

Jag vaknade av att en liten figur ropade -PAPPA OCH MAMMA NU ÄR JAG VAAAAAKEN! Men det är inte jag tänkte jag för mig själv och kikade på klockan 7.00..Yey!? Jaja, vila/sova får man göra när ungarna är utflugna och man är gammal :D 
 
Jag sitter här iklädd träningskläder med min kopp med kaffe och har slevat i mig min havregrynsgröt..Har redan varit ute och borstat av bilen och satt i motorvärmaren..Jäklar vad snö det har kommit! Jag vill ha vår/sommar värme! Sol som värmer på min bleka trötta hy..
 
Ikväll är det jobb som gäller, de 2 lediga dagarna gick snabbt förbi som vanligt! Men igår fick jag iallafall mina mediciner utskriva..Tjohoo! Efter mycket om och men! Fick dessutom provsvaren efter 3 månder! Doktorn ursäktade sig att min doktor INTE ringt och talat om dessa till mig..
 
Idag har jag faktiskt träningsvärk i rumpan.. :D Jag hoppade hopprep i 10 min, körde Paolo Robertos dvd och så blev det plankan i 2 min..
Nehej nu ska jag ta tag i hemmet, tömma diskmaskinen och se till att det ser ok ut när man lämnar huset..Klä på barnen, slänga in ved i vedpannan, skjutsa dem till dagis, åka och träna, hem till morsan och duscha och sen åka och jobba..
 
Ha en bra Onsdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: