carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Nejje!

Kategori: Allmänt

 Nu är det mildgrader ute..Och vad händer då?? Solen kikar inte fram OCH det kommer mer snö!! Jag vill inte ha mer snö! Då är det bättre att det är -22 och sol! Faktiskt! Jag är trött på snön, längtar till vårsolen måste jag villigt erkänna!
 
Neo kom precis och sa till att jag måste bara komma och titta...Förstår att det är något på gång eller att det har varit något på gång..Och visst var det det..En lös blaffa på bilmattan i lekrummet och så säger han -TITTA, sådär får inte Neo göra! Neo måste gå på toaletten! -Nämen älskling varför gick du inte på toan då? -Förstår du mamma att det bara kom sådär..Så visar han med hela kroppen hur det bara kom. -Jamen det kan hända olyckor, men försök hinna till toaletten nästan gång. -Jadå mamma, jag ska försöka hinna. Mammas lilla skrutt unge! :)
 
Idag blir vi hemma Neo och jag. Men Nova kör vi till dagis så hon får leka loss med sina kompisar. Och eftersom jag jobbar kväll så kommer min karl att vabba på eftermiddagen. Imorgon får jag bli hemma, sen får vi se hur det blir, är ju ledig onsdag, torsdag eftersom det är dags att jobba helg.
 
Nehej dags och kasta in bilmattan i tvättmaskinen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: