carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Snow keeps falling....

Kategori: Allmänt

Ja, idag snöar det för fullt...
Är det någon mer än jag som saknar vår och sommar nu? 
Sol och värme?
Nu är jag mätt på den här årstiden!
 
Frukosten är intagen, både i mig och barnen. Jag har än en gång ringt vårdcentralen för att få en tid för att få ett nytt recept på mediciner för min astma! Och hör och häpna så fick jag en akut tid! Yey! Så det blir att åka dit vid tio, barnen får umgås med sin farmor så länge! Annars då? Hade faktiskt tänkt att åka och träna idag..Får se hur vädret är senare ikväll, annars blir Paolo Roberto pass för mig. Och gymmet imorn..Jag funderar på om jag skulle ta och anmäla mig till Trosa Statslopp? Men jag gillar inte riktigt att det kan vara eller är så mycket folk man känner där :D Men det blir nog blodomloppet och bellmanstafetten i år och kanske vårruset. Får se om man får ihop lag till blodomloppet och vårruset.
 
Nehej nu är det väl tajm att tända i vedpannan så vi inte fryser...
Ha en bra Tisdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: