carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Söndag 20/1 2013

Kategori: Allmänt

Imorse klev jag upp skapligt och åkte till gymmet..
Jag mötte upp Jonte på gymmet. När jag kom dit så var jag ensam kl 8.15. Men de droppa in några efter en stund. Men fasen vad skönt det var och vara nästan ensam där. Jonte berättade att på kvällskvisten när han brukar träna är det proppat med folk! Jag tränar oftast på förmiddagen och då är det bara nästan pensionärer där. Efter träningen åkte jag hem och käkade min sedvanliga havregrynsgröt. Sedan blev det dusch och mot vagnhärad igen. Mommo och moffa ville träffa barnen. Så skönt att lillfisen är piggare. Imorgon blir det dagis igen. Pappa ville att han och jag skulle gå till gymmet någon dag?! Han ville visa lite maskiner :D Men eftersom han oftast tränar på eftermiddagen så har jag lite svårt att få ihop det. Så vi får ta det något helg. Mamma bjöd på underbart goda crepés och sallad till. Och barnen har fått mysa med mommo och moffa.  Efter middagen var det dags att ta och dra sig hemåt. Barnen har nu badat och blivit insmorda och Neo har jag klippt (undra hur det kommer se ut imorgon så han inte ville sitta stilla), så nu ligger de och kikar på Tingeling uppe på Novas rum.
 
Blev lite full i skratt när jag läste Expressen hemma hos mamma och pappa idag. Det var om karlar som hade fått prova att ha förlossningsvärkar. De klarade av det i 2 timmar sen avbröt dem! Hahah! Veka karlar, jag visste att ni inte pallar trycket ;)
 
 
F.r.o.m kl 20.00 ikväll är det fasta för mig. ska på provtagning imorgon bitti inför 2 årskontrollen på onsdag. Efter provtagningen blire solarieöarna och sedan till gymmet och sen jobba kväll..
 
Hoppas ni haft en skön söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: