carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Söndagen den 6 januari 2013

Kategori: Allmänt

Igår åkte jag som sagt till Nyköping......
Och med min vanliga tur så var ju INGA affärer öppna!
Jag höll på och få tuppjuck...
Men tur i oturen så var ju iallfall Åhlens öppet och jag hittade ett par stövlar till mig som det var 50% rea på!
Jag som hade tänkt köpa endel vardagstoppar..MEN det var skönt att komma hemifrån och lufta sig lite..
 
När jag kom hem blev det tonfisksallad till middag..Med hemmagjord vitlöksdressing..
Men efter att jag ätit sallad så blev jag frusen..
Inte bra och äta sallad på vintern ;) *haha*
 
Idag har det jobbats och imorgon jobbar man kväll så då är det solarieöarna och träning på schemat! :)
Får även med mig 2 arbetskamrater..Skönt med lite sällskap även om jag gillar att löpa med musik..
 
Ha en skön kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: