carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Sortera foton

Kategori: Familjeliv

Idag har jag suttit och sorterat fotografier från Neos födsel och till hans var 1½ år...
Jag har suttit och förundrats hur liten både han och hans storasyster varit...Men en sak jag funderar på, vem är det där storvuxna kvinnan som är med vid mina barns dop/julafton m.m.? Sen slår det mig, att de är mitt forna jag..
Jag kan minnas tillbaka med sorg på ett vis..p.g.a att jag mådde så otroligt dåligt psykiskt och att jag inte talade om för någon hur jag verkligen mådde..Finns säkert enstaka personer som såg igenom den fasad jag satte upp men ingen sa någonsin något...
 
Men nu mår jag som jag förtjänar..
Bättre än någonsin..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: