carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

TjoTjim!

Kategori: Vikt/Hälsa

Riktigt taggad att träna idag..
Får se om Annelie masar sig ur sängen idag..Hon skickade inatt att hon hoppar solningen och att jag ska ringa när vi är på g till gymmet.. ;) Hoppas du vaknar då gumman! ;)
Men Malin följer iaf med och både solar och tränar och det känns bra..
 
Har börjat morgonen med gröt..
Och kaffe, annars vaknar jag inte :S
 
När jag vaknade imorse och kikade ut så snöar det..Förstod förstås att det skulle komma ett bakslag, men man blir ju lite down, har ju haft några lite vårliknande dagar..
MEN, vintern är ju faktiskt inte slut! Barnen har ju inte hunnit åka skridskor än och vi har inte hunnit åka tillräckligt med pulka :D *haha*^Så det ska vi ju hinna med lite till innan det smälter bort..Eller vad säger ni? Fick dessutom 2 kassar med skridskor av min mosters man, måste kika igenom dem om det finns skridskor till barnen där i så jag kan åka ned och slipa dem och kolla snörena och så...Vill ju att barnen ska lära sig åka skridskor :) Lika bra att börja i tid ;) Fast kanske inte pressa så hårt som Geena Davis i Long Kiss Goodnight ;) Riktigt bra rulle för att komma in på ett annat ämne :) Förresten, igår började Sveriges Mästerkock..Jag är en sucker på matlagningsprogram :D Och sedan kom det en bra serie för att vara svensk, i 3 delar med Per Moberg, Inkognito. Idag kommer andra delen som jag missar såklart p.g.a jobb! Men jag undrar hur min kära kollega Nina har sovit inatt ;) *haha*
Hoppas jag hinner se Mästerkockarna iaf!
 
Dags och kolla vedpannan..Lite kallare nu igen..
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

  • Nina säger:

    Drömde ingenting :-(😳

    Svar: Meen, besvikelse ;) Kram
    Caroline Pränny

    2013-01-08 | 09:12:48

Kommentera inlägget här: