carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

30/7

Kategori: Allmänt

10 år..
2003..
Herreguuh! Tänk att det redan har gått 10 år sedan vi blev tillsammans! Tiden har gått rasande fort!
 Detta kort är taget igår för 9 år sedan..Vår förlovningsdag! :)
 
Morgonen startade med gympass. Jag var där kvart i sex på morgonen! :)
 
30 min pw motlut 5-8 + 30 min intervall 3-8 motlut hastighet 7-12,5.
Sedan blev det ben/rumpa/mage. :)
Lite svettigt :D
Men jäklar vilket pass. Jag kände mig väldigt pigg och kunde öka vikter. Det går framåt! :)
 
När jag kom hem slängde jag mig i duschen. Och sedan blev det min sedvanliga frukost bestående av havregrynsgröt! Och kaffe. Sedan satte jag fart och började bädda rent i barnens sängar, tvätta, och städa övervåning och nedrevåningen. Skönt och ha det gjort!
Sedan blev det en smarrig lunch!
Framåt eftermiddagen hade mannen bokat in oss på spa. Eller relaxen.
Aromabastu, ångbastu, torrbastu, varmpool med massage. Och även en räksmörgås. (som var enorm!). Jag åt upp det godaste, räkorna och grönsakerna :) Smörgåsen fick ligga kvar. Men det var så otroligt mycket så det blev faktiskt lite räkor och grönsaker kvar på tallriken. Kände lite pinsamt att lämna men men vad ska jag göra?
Hemgång.
Jag köpte även mig ett nytt mineral puder, då mitt var slut. Äntligen hittade jag bare minerals till ett bra pris! Men när vi anlände i hemmet så slängde jag ihop en smoothie.
Och så var det ju time för allsång på skansen för mig och Nova. :) Hennes idol var ju där! Sean Banan :D
 
Jag kan säga att jag somnade ovaggad igår :)
 
Nehej nu ska jag ta och väcka upp Nova. Dags att försöka få i ordning på rutinerna igen.
 
Ha en bra onsdag!
 
Kram

Kommentarer

  • Nina säger:

    Vilken härlig dag.
    O vilken underbar man du har....Suck!
    Puuussa!

    2013-07-31 | 14:35:41

Kommentera inlägget här: