carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Måndag den 29/7

Kategori: Allmänt

Imorse klev jag upp kl 05.00. Petade in linserna, hoppade i träningskläderna och svepte en celsius. Sedan blev den en löparrunda på 8,3 km! Och satan vad kvalmigt och svettigt väder det var ute! Jag bara önskade att himlen skulle öppna sig och att det skulle spöregna! Men icke! De enda dropparna jag kände var mina egna svettdroppar! :D
När jag kom hem körde jag armar och lite mage. 
Sedan blev den en dusch och nu har jag ätit havregrynsgröt och 2 finn crisp. Och såklart en kopp kaffe! :)
 
Igår var jag till Nyköping och shoppade lite. Köpte faktiskt 2 st plagg som var ljusa! WOW! Annars är det svart svart svart i min garderob. Jag trivs inte riktigt i färg. Men det kändes ändå ganska bra med neonrosa linnet och ljusgula tröjan.
Neo ville följa med och shoppa så de klart han fick det. Mina barn är enkla att ha med, de tjatar och gnäller inte speciellt mycket måste jag säga. Men Nova ville inte följa med, hon sa bara att det är inte sådär jättekul att gå i klädaffärer. Så hon fick vara hemma med sin pappa.
Larmet gick inne på affären bredvid och Neo blev lite förskräckt som han själv sa. Är det tjuvar här mamma? Varför ska det låta så? Kommer polisen och fångar tjuvarna? :)
 
Självklart kunde jag inte låta bli och handla lite plagg till barnen. Det var mycket rea överallt! :D
Nova var lycklig över sin jumpsuit. :) Hon har t.o.m sovit i den i natt :D Haha!
 
Nehej nu ska jag mysa med min trollungar!
 
Ha en bra dag!
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: