carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Om huvudet är dumihuvudet så får fanimej kroppen lida..

Kategori: Allmänt

Precis så är det!
I tisdags så blev jag ju totalt mördad i kroppen av PT:n. När jag kom hem så bar jag in ved och staplade den i vedboden.
I onsdags morse så sprang jag en morgonrunda på 8,2 km, med träningsvärk från helvetet. Och jag kan säga att den sitter fortfarande kvar. Helt sinnessjukt!
I torsdags fick det faktiskt bli vila för min del. Jag låg och fläskade i solen. HELA dagen!
 
Riktigt skön dag på så vis.
 
Igår fredag åkte jag till gymmet för att köra igenom överkroppen. Benen måste få vila. Eller höger benet som är värre än värst måste få vila. Jag kan knappt gå nedför eftersom benet knappt orkar hålla upp mig då :D
Imorse fick jag gå min springrunda på 8,2 km. (rena döden att promenera).
 
Vi backar bandet lite..Tillbaka till tisdagen och mördarpasset. Började med att jag skulle köra rodd som uppvärmning i fem minuter. Sedan körde vi 5 minuters "metoden". 100 st armhävningar på 5 minuter, 150 st squats på 5 minuter eller han sa att det var en som slagit rekord på 140 st på 5 minuter dagen innan och jag är en riktig tävlingsmänniska i vissa fall. Så jag tänkte att det ska jag bannemej slå. Och det gjorde jag. Men det får jag sota för nu ;) Men men lite träningsvärk har man ju inte dött av. ;) Det som grämer mig är att jag inte kan ta mina springturer. :/ Men snart så :D Det blev en heldel andra övningar också. PT:n berömde mig över min vilja av stål! Han sa att den kommer jag komma långt med! :D
Den har blivit använd flitigt..
 
Idag är det sommar fest här hemma, släkten kommer och vi ska grilla och ha tio kamp, kubb, trädgårdsbowling, frågesport m.m. Ska bli riktigt kul! Efter min promenad gjorde jag en chokladmoussetårta som ska severas med grädde och skivade jordgubbar. Men till mig blir det kvarg med jordgubbar. Gött!
 
Nähej dags och sätta fart och städa av lite här hemma innan folket kommer!
 
Ha en underbar Lördag!
 
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: