carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag..

Kategori: Allmänt

I Torsdags morse (06) stack jag till gymmet..
Hem och sola innan man skulle börja jobba kl 13..
 
Fredag jobbade jag hela dagen. Svettigt som attan! De boende led verkligen av värmen då..Avslagna och allmänt irriterade. När jag kom hem sträckte jag ut mig en halvtimme på sängen.
Sedan gick jag en pw hela 8,3 km blev det.
Hem och äta tacos *urrk* jag är inget fan av tacos!  Blev en relativt lugn fredag. Somnade skapligt.
 
Igår var jag på gymmet kl 06. Mötte upp Malin där. :)
 
Efter gymmet blev det pw med Sandra på 7,5 km. Sedan hem och äta frukost ute på balkongen
och steka sig i solen lite.
Tog mig även ett dopp i sjön :) Svalkande och skönt!
 
På eftermiddagen kom mamma och bror på besök och vi käkade även middag tillsammans. "Latmat" Vi kikade på sommarkrysset.
 
Idag har jag tagit mig en välförtjänt sovmorgon. Klev upp klockan 09! (ska erkänna att jag var uppe vid 06 också men gick och la mig igen och lyckades somna om). Har ätit en smarrig frukost!
Ska åka till nyköping idag och shoppa lite tänkte jag. :)
 
Hoppas ni haft en bra helg!
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: