carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Bus i vårt hus

Kategori: Allmänt

Har legat däckad i 1 veckas tid. Dunderförkyld, feber och hosta. Förkylningen och hostan kvarstår, men jag känner mig mycket piggare. Jag saknar träningen enormt mycket! Men de är väl bara vänta ut skiten som tagit ett grepp om min kropp. Idag har jag jobbat för första gången på en vecka. Det första jag gjorde var att ansöka om semester till slutet av augusti och början av september. Vi ska nämligen packa våra väskor och åka till Cypern en vecka. Ska bli otroligt skönt att åka iväg och samla kraft och energi till kommande operation. Men de var faktiskt skönt och komma och jobba trots att jag och Malin slet som djur ;) Men då går tiden snabbare. :D 
 
Efter jobbet åkte jag och hämtade barnen och då var det dags för Nova att ta sin fästingspruta. Hon tyckte att den gjorde ont. Sedan bar det av hemåt och äta mellis. Och så har vi busat lite med min jobbar kompis Annelie via Viber. :)
 
Mina barn är lika knasiga som jag :D
 
Ikväll blir det BL finalen och kycklinggryta till middag. :)
 
Hoppas ni haft en underbar dag och att kvällen blir mer underbar!
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: