carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Dunderförkylda..

Kategori: Allmänt

Alltså det är inte riktigt rätt tid att bli såhär förkylda..Vi kommer nog aldrig tillfriskna känns det som! Jag har bara ca 2 veckor kvar till mitt lopp!
Jag orkar inte göra många knop..Imorse kändes som om mina lungor var lika stora som ärtor. In i badrummet och rota fram min astma medicin, dubbeldos med en gång. Och sedan när den gjort sin verkan så började jag hosta upp massa trevliga saker. Jag har snytit sönder min näsa! Idag måste jag till apoteket och fylla på medicinskåpet här hemma! Men hur ska jag orka ta mig ned dit?! Men det är väl bara att ta sig i kragen och åka ned och handla. Hellre pallra sig ned dit än och sitta hemma med värk i kroppen och hjärnan full med snor!
 
Usch vad jag låter bitter..Men vet ni? Det är jag..Jag har inte tid med det här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: