carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Jag ruttnar...

Kategori: Allmänt

Ja, jag gör verkligen det! Jag ruttnar av att vara stillasittande..Att inte kunna ut och springa mina rundor, inte åka till gymmet och fläska på..Men igår fick jag nog! Jag tog en pw på 8,2 km så jag var lite mer harmonisk när jag kom hem. Men jag får liksom inte ut något av att gå, och det är ju så förbannat trist. Man kommer liksom aldrig fram till mål känns det som. Jag vet inte hur många gånger under rundan jag kände att nääe nu skiter jag i det här och springer! Men jag gjorde det inte, G:s röst eka i mitt huvud! INTE TRÄNA SÅ ATT PULSEN HÖJS! Tålamod, kroppen måste få vila ut det här!
 
TÅLAMOD?! Hmm, det är nog min sämsta sida när det gäller att inte kunna göra saker när man vill och som man vill. Och dessutom ni som tränar vet hur svårt det är att inte få träna. När man är van, kropp, knopp och själ är van att röra på sig! Man är tillfreds, man är harmonisk m.m.
 
 
Igår så rensade jag och Neo ogräs i landet, i rabatten, i ena slänten. Sedan planterade vi gurkplantorna, tomatplantorna och paprikan i större krukor och ställde ut på vår balkong. Jag tror inte att det där växthuset kommer upp den här sommaren. Så jag planterade om de små plantorna för att vi ska hinna få några grönsaker under sommarens gång. Potatisen har kommit igång nere i landet, jordgubbarna är på gång. Härligt att se. Det jag saknar är rabarber, hallon och svartvinbär. Jag skulle i och för sig vilja ha amerikanska jätteblåbär också. Men men, vi får se vad det blir i slutänden :D
 
Mot kvällningen gjorde jag i ordning ett fotbad till mig.
Och så kikade vi på film. De Fem Legenderna.
Bra, men kan nog vara lite läskig för barn. Neo tyckte att den var läskig emellanåt, medans Nova tyckte den bara var bra.
 
Nehej, nu är de någon som ropar att han är fäääärdig!
 
Ha en bra Söndag!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: