carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Lördag och Söndag..

Kategori: Allmänt

I lördags morse var jag på gymmet och svettades. Efter det var det hem och dona och fixa inför middagen med familjen Bäck/Larsson. Mycket trevligt! Blev ett parti UNO också. :) När de hade åkt hem så begav jag mig ned till svägerskan och svågern. Blev endel vin, dans och skratt innan vi gick ned till ishallen där Pigghaj skulle spela. Jäkligt mycket folk! Men vi dansade från det att vi kom dit till det var dags att gå hem. Igår var det liggläge för mig mest hela dagen. HELT förstörd! Jag förstår att jag väljer att gå ut nykter! Det är INTE värt att må så dåligt dagen efter! Hade fasen sjögång i skallen och var galet trött! Mådde inte illa eller så..Men fy! Jag kände mig så som en slusk..Haha! Gjorde inte mycket vettigt igår inte..Eller jag tvättade och plockade disken..Lagade sen middag på kvällen. Pasta och fläskfilégryta. Halsontet håller i sig och jag känner mig inte direkt pigg. Lite halvsnorig, sitter i bihålorna. Men ikväll är det dags att jobba med bästa Nina! :) Så det är bara att pallra sig dit ;)
 
Ha en bra Måndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: